Cover All || Wet n Wild

19:32

Drage moje,

U današnjem postu ću vam predstaviti puder koji me je apsolutno oduvao. Dugo sam čekala da Wet n Wild stigne u Srbiju, pa možete zamisliti moje oduševljenje kada se ovaj brend pojavio u Dm drogerijama. Prvu stvar koju sam kupila bio je upravo ovaj puder, a koji ne planiram u skorije vreme da menjam.





















Puder dolazi u tubici  od 29,6 ml što je manje od standardnih 30 na koje smo mi navikli, ali nisam primetila da mi je sad nešto značajno kraće trajao od ostalih. Njegova redovna cena je oko 700-800 din, a na popustu čini mi se oko 600 din. Na samom pakovanju je naznačeno da puder daje srednju do jaku prekrivnu moć, da je lagan, i daje mat finiš.

E sad, zašto mi se ovaj puder toliko svideo, pitate se? Za početak našla sam svoju nijansu, to se za moje 23 god nije desilo, druga stvar, on gotovo da ne oksidira (tek danas kada sam ga fotografisala na ruci sam primetila mikro promenu boje i to je bilo to), znači nisam narandžasta i ne moram da se spašavam sa kilom korektora, treće: ono što je proizvođač rekao, zaista jeste tako.





















Kada ga nanosim sa bb dobija se jaka srednja prekrivna moć, a pri tome nemam utisak kao da imam masku na licu. Kada sam ga nanosila četkom dobijala sam veliku prekrivnu moć, koja je adekvatna za neki bitni događaj. Što se tiče prosijavanja, dok sam koristila korektor od Makeup Revolutiona, nakon njegovog setovanja, sve bi mirno stajalo ceo dan! Znači ni u jednom trenutku mi se nije desilo da izgledam usijano kao tepsija, kada sam krenula da menjam korektore, uvek bih se prosijala na delovima isključivo gde su oni nanešeni.





















Kod mene se našla najsvetlija nijansa (čini mi se) Fair Clair, sa blagim žućkastim podtonom. Ova nijansa mi odgovara u ton, tako da nema ongo straha da li će lice i vrat biti iste boje. Puder je neke srednje do guste strukture te se vrlo lako radi sa njim. Wet n Wild brend možete naći u određenim Dm prodavnicama, a koje možete potražiti na njihovom sajtu.

Od mene ovaj puder ima 15/10 i oduvao je sve one skuplje i možda prepoznatljivije brendove, jer je ovaj proizvod veoma stabilan i ne dobijem nervni slom kada oksidira za 3 nijanse.

Da li ste probale nešto od Wet n Wild-a i kakva su vaša iskustva?






You Might Also Like

0 komentara