Liquid Lipstick Matt || Ingrid

15:41

Drage moje,

Danas se ponovo družimo sa Ingrid kozmetikom. Kako popularnost mat tečnih karmina i dalje ne jenjava, naši dragi distributeri Ingrid kozmetike, sajt Kozmetika i parfemi su s potrudili da za nas pribave primerke mat karmina ove poljske marke.

Kod mene su se našle nijanse 100 i 102. Na sajtu su mi delovali kao da su neke nude nijanse, ali se ispostavilo da oba spadaju u rozu porodicu. Ono što ove karmine izdvaja od ostalih su sledeće stvari:

- Dolaze u većem pakovanju 7ml (primera radi, GR mat tečni karmini sadrže 5.5 ml, Essence mat sjajevi 5 ml).
- Pigmentacija je slabija ali nadogradljiva
- Ne isušuju usne
- Prošli su kiss test
-Vrlo su lagani na usnama

Osim navedenih stvari, ove karmine izdvaja i pakovanje, koje je uradjeno mat, gde je od pola napravljen ombre nijanse koju uzimate i crnog pakovanja. Kao što sam spomenula karmini nemaju jaku pigmentaciju a samim tim ni prekrivnu moć iz prvog puta. Što im ne moramo uzeti za zlo. Obe nijanse su vrlo prirodne, što će te videti kasnije, pa se taj nedostatak prekrivne moći ne primećuje toliko. Vrlo su lagani na usnama, pa verujem da će za devojke biti pravo osveženje, posle teških mat karmina. Uvlače se minimalno u porice, ali svakako možete hidrirati usta pre njihvog nanošenja sa Ingrid balzamom.


















Karmini se vrlo brzo suše na usnama pri čemu ne ostaju lepljivi ili na bilo koji način neprijatni za nošenje. Minimalno ostaju na čašama za piće i neće vam trebati popravka posle osveženja. Posle neke lakše hrane kreće vrlo suptilno da seskida sa sredine usana.

Njegova cena je 375 din, što mislim da je i više nego pristupačno.





You Might Also Like

5 komentara

  1. Odlični su karmini. Nisam imala priliku da probam te karmine pošto nemam priliku da uzmem ovdje kod nas. Nadam se da ću moći jednom da ih uzmem ❤️❤️❤️

    Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Ajme, fenomenalna recenzija! Citala sam dosta revjuova na temu ovog mat karmina, ali ga do sada nisam nikada isprobala te mi je bilo interesantno da procitam tvoje misljenje. Dopadaju mi se bojice, 102 pogotovo, totalno u mom fazonu. Odlican post.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post mila, nisam probala još te karmine, jako su ti lepe fotografije ♥

    Veliki pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Jako zanimljiva recenzija. Čitala sam dosta o Ingrid tečnim mat karminima, mada me ne privlače da ih isprobam zbog prekrivne moći. Mada imaju jako lepe nijanse. :)

    Misseslandy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Obozavam ruzeve, ali nazalost nisam isprobala ove, svakako bi ih isprobala, recenzija je odlicna
    <3
    MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши