Casual summer || Zaful

16:20

Drage moje,

Danas nastavljamo sa paketima koji su mi stigli ovog meseca, a u današnjem postu ponovo pričamo o sajtu Zaful. Ovog puta naručila sam samo dve stvari s ovog sajta, jednu košuljicu i jednu majicu za svaki dan, a koju ću vam nešto detaljnije predstaviti u nastavku teksta.

























Majica je uradjena od pamuka, te je jako prijatna na dodir i za nošenje. Na sajtu je bilo naznačeno da je u pitanju one-size veličina, te luda ja, sam pomislila da će biti majica u baggy fazonu. Bluza odgovara nekoj S veličini, i meni koja sam krupnija (od drugarice na slici) je skroz uz telo. Majica ima po sebi izvežene aplikacije u obliku pomfrita, kafe i rekla bih nudli ili sladoleda. Pored toga, ima dva veoma suptilna šlica sa strane, pa prednji deo možete upasati bez problema, pri čemu zadnji deo može ostati van pantalona.

Bluza je vrlo kvalitetna, i njena cena na sajtu je 21.49$. Detaljnije je možete pogledati i naručiti ovde:

https://goo.gl/MYHFNE






You Might Also Like

3 komentara

  1. Majca je predivna kao i slike, samo bi možda mogla malo više slika ubaciti. <3
    Zapratila sam te, pa ako želiš uzvrati.
    Dreaming of fashion and beauty

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo mi je žao što si u zadnje vrijeme sa veličinama kiksala. Kada si rekla da je one-size, čudila sam se što je ti ne nosiš. Ali sam onda shvatila. Inače, jako lijepa majica ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  3. Veoma zanimljiva majica a i tvojoj drugarici odlicno stoji :)

    ОдговориИзбриши