Micellar Water || Zoja Zec

14:30

Drage moje,

Vraćamo se malo kozmetici. Zoja Zec je bio jedan od sponzora na Serbian Bloggers Day-u, o kojem ću vam uskoro nešto opširnije pisati. Kod mene se našla micelarna voda iz njihove nove serije proizvoda. Ukoliko je ovo prvi put da čujete za ovaj domaći brend, potrebno je da vam kažem da su u pitanju 100% veganski i prirodni proizvodi.
























Ova micelarna voda nam dolazi u pakovanju od 200 ml za koje je potrebno izdvojiti 790 din.
Možete je poručiti ovde.
Proizvod dolazi u lepom, jednostavnom i praktičnom pakovanju. Miris same micelarne vode me podseća na ratluk od ruže, što i nije čudno jer se u samom sastavu nalazi hidrolat ruže.

''On se koristi u nezi zrele, dehidrirane i izmorene kože, kao i kod beba i dece, jer su za razliku od eteričnih ulja znatno slabiji. Izvrstan za negu svih tipova kože, naručito za stanja kojima nedostaje vlažnost i elastičnost.'' (izvor)

 Prilikom korišćenja nije došlo do nikakvih neželjenih efekata. Koža ostaje nežna i očišćena, bez crvenila, zatezanja ili isušivanja kože.


























Lice prvo čistim sa vlažnim maramicama i ona tek prelazim sa micelarnom vodom ili nekim drugim sredstvom za čišćenje lica. Efikasno skida ostatke šminke i nečistoće koje se nagomilavaju u toku dana.

Da li ste do sada probale nešto od Zoja Zec kozmetike i kakva su vaša iskustva?



You Might Also Like

7 komentara

  1. Prije svega, fotografije su me očarale!
    Čula sam da su njihovi proizvodi super, no nisam još ništa probala od njih, no sigurna sam da hoću :)
    Odlično napisano :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala najlepse :) Ako se odlucite da isprobate neki od proizvoda verujem da ce vam se dopasti :)

      Избриши
  2. Meni se dopadaju njihovi proizvodi, a micelarna mi zvuči zanimljivo. Verujem da bi odgovarala mojoj osetljivoj koži. Fotke su divne. <3

    ОдговориИзбриши
  3. Probacu je prvom prilikom :) Zoja Zec je hvaljen brend, nisam probala nista od njih ali planiram :) Super post :)

    Fashion Lover

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam nikad cula za ovaj brend ali me bas zanima :)

    ОдговориИзбриши