Kräuterhof kozmetika - Šampon sa ruzmarinom

21:01

Drage moje,

Kao što sam i najavila sinoć na facebook stranici, danas ćemo se baviti Kräuterhof kozmetikom, odnosno današnji post posvećujem šamponu od ruzmarina, dok ćemo se sutra družiti sa mazalicama.

Sama kompanija, koja je prvobitno osnovana kao fabrika za proizvodnju kozmetičkih preparata, postoji još od davne 1963. godine. U asortimanu ove kompanije možemo naći proizvode na biljnoj bazi kao što su kreme i gelovi za negu lica i tela, šamponi za kosu, sapuni itd.
Svi proizvodi su napravljeni po tradicionalnoj nemačkoj recepturi, na bazi prirodnih sastojaka.


Šampon dolazi u plastičnom pakovanju koje se razlikuje od svega ostalog što ima na našem tržištu i mislim da ih je nemoguće promašiti. U pakovanju se nalazi 500ml proizvoda za koje će te morati da izdvojite nešto malo više od 300 din.


Šampon mi je stigao, zajedno sa mazalicama, u najboljem mogućem trenutku. To je bio period gde sam tražila odgovarajući supstitut za bebi šampon.

Ove šampone sam koristila i ranije i bila jako zadovoljna, a ova saradnja me je potsetila zašto ih toliko volim.

Šampon sa ruzmarinom je namenjen masnoj kosi, tako da sam mu se jako jakooo obradovala. Ima zaista jak miris koji vas zaplahne čim skinete poklopac. Miris se zadržava i nakon pranja ali je nešto slabijeg intenziteta.

E sad omiljeni deo i zašto volim ove šampone i zašto pretstavljaju super zamenu za bebi šampon.

Poslednjih 6 meseci radim na oporavku kose, oporavak se sastoji od nekoliko različitih vrsta ulja i slabijih šampona koji su nežni prema kosi.

U tu grupu spadaju i šamponi od Kräuterhof-a. Već u toku pranja osećam da je kosa mekana, zadržite nekoliko minuta šampon na kosi i neće vam biti potreban regenerator. Kosa ostaje mekana i negovana. Kod ovog šampona pogotovo volim što mi kosa ostaje čista ČAK I DO 4 DANA. Zamislite!!! 4 dana ne morate da brinete o pranju kose!

Evo šta nam kaže sam proizvodjač:



















I za kraj od mene imate najtopliju preporuku da probate neki od šampona iz Kräuterhof ponude, verujem da će te naći onaj koji baš vama odgovara.

Kräuterhof možete pratiti putem:


Facebook stranice i
Sajta


Sutra se družimo sa njihovim mazalicama, budite u toku :*

You Might Also Like

2 komentara