7th Heaven Hot Spring Sauna Masque

13:13

Drage moje,

Danas ponovo pričamo o 7th Heaven maskama. Koje ukoliko niste probale, morate uraditi to u najkraćem roku. Verujem da će te ih obožavati.

Kao i sve ostale maske i ova dolazi u šarenom pakovanju, sa devojkom po sredini, koja ima široki osmeh preko lica. Pakovanje sadrži 15g i za njega će te morati da izdvojite oko 230 din u Dm-u.
Na pakovanju je naznačeno da je u pitanju samozagrevajuća terapija. Naravno, to sam rpimetila tek sad kada sam uzela da pišem.































Način upotrebe je isti kao i kod većine. Potrebno je da očistite lice pre nanošenja maske, zatim kada je nanesete da se opustite 10-15min i zatim isperete. Kako ova maska ima i bambus u sebi u ulozi pilinga, ja sam uradila malu masažu pre ispiranja. Osim bambusa ova maska u sebi sadrž i i hranljive sastojke, vulkanske zemlje u prahu sa seckanim djumbirom.
I sad dolazimo do najinteresantnijeg dela, osim što je maska jarko narandzaste boje sa pilingom, pa je samim tim zanimljiva i na oko i na ddodir, prava magija se dešava par sekundi kasnije. Odnosno kada je stavite na lice, maska zaista kreće da se zagreva. Mene je to zaista zabavilo, nakon što sam uspela sebe da ubedim da mi se ništa neće desiti sa licem.































Ponadala sam se da će ukloniti bubuljice, koje su mi iskočile zbog neodgovarajućeg pudera.
One veće nije uspela, odnosno nisu se ni pomerile, dok su se one sitnije smanjile, a naredni dan ih već nije bilo. Posle korišćenja ova maske lice ostaje neverovatno nežno, hidrirano, elastično i barem je kod mene bio slučaj da mi se ton ujednačio, što moram priznati me je najviše obradovalo.


Sastojci:









































Ostavljam vam linkove od ostalih 7th Heaven maski koje sam probala:
Fruit Smoothie 
Tea Tree Face Spa

Da li ste probale neku od 7th Heaven maski za lice? Da li imate svog favorita?





You Might Also Like

2 komentara