Rimmel London Lasting Finish

17:39

Primetila sam da mi ni jedan tečni puder u potpunosti ne odgovara, i da koliko se god činio super u početku posle nekog vremena počnu da mi iskaču bubuljice. Ne znam da li je do mog osetljivog lica, ili jednostavno kvalitet nije na zavidnom nivou. Uglavnom ovog puta vam pišem o Lasting Finish tečnom puderu. Pre par godina sam uzela puder od Rimmel-a, čini mi se da je bio onaj matte i nisam se najbolje provela pa sam od tad izbegavala Rimmel, no ovog puta je izbor ipak pao na njega, jer sam našla odgovarajuću nijansu. Bila sam po prilično sigurna da će se nemili dogadjaj ponoviti, ali na moje oduševljenje za sada je sve u redu.

Puder dolazi u staklenoj bočici od standardnih 30ml, sa crvenim poklopcem. Ispod koga se naravno nalazi mali dozer. Znamo da sam bleda, i da se takmičim sa duhovima, pa je ovog puta izbor spao na nijansu 103 True Ivory. Na bočici je naznačeno da ima zaštitni faktor 20, ne bi smo hteli da još pocrnim :D Osim toga je naznačeno da ima veliku prekrivnu moć.








































Sa čim ću se složiti. I ono što mi se svidja posebno kod ovog pudera, što bez obzira što ima veliku prekrivnu moć i dalje će te izgledati prirodno. I nema težinu. Još jedan plus je što sam primetila da mi se pojavljuje manje sebuma sa njim, nego sa bilo kojim drugim puderom, pa ne moram da razmišljam da li izgledam usijano.

Kao što se vidi i sa slike naznačeno je da traje 25h nisam baš u mogućnosti da to i testiram, no do 10 sati stoji na svom mestu i ne mrda.

Struktura je hmm, kako opisati, nije ni pregusta ni pre retka, meni se čini taman, i lako se razmazuje tako da če vam trajati dugooo. Spomenuh da mi se pojavljuje manje sebuma nego kod ostalih pudera koje sam do sad koristila, no posle nekih 5h bi trebalo preći puderom u kamenu, ili onim listićima za uklanjanje viška sebuma, o kojim vam takodje uskoro pišem.





























Ovde puder deluje tamnije, no kada se nanese na lice, to je sasvim druga priča, što će te i videti iz slike dole. Što se mene tiče ja sam našla svoj puder za stalno, i ukoliko se ne dogodi neko neprijatno iznanadjenje ne bih ga više menjala.






































Na levoj slici imam puder (mislim da se to i vidi kada se ovako uporedi), i da lepo prekriva ne savršenosti, i upali podočnjaci nisu toliko strašni.

Ostalo mi je da vas pitam da li ste ga koristile? Kakva su vaša iskustva?

Ukoliko želite da budete u toku sa najnovijim objava zapratite i moju fb stranicu na sl. linku

https://www.facebook.com/alexsparrowblog/?ref=aymt_homepage_panel

You Might Also Like

12 komentara

  1. Jedan od najboljih pudera :)

    ОдговориИзбриши
  2. Puder je super :) Probala sam ga par puta kod drugarice i bas sam bila zadovoljna :)

    ОдговориИзбриши
  3. Probaj prvom prilikom verujem da se neces razocarati :)

    ОдговориИзбриши
  4. Svi ga hvale,razmišljala sam da ga probam,i sigurno hoću. :D

    ОдговориИзбриши
  5. Pohvala za recenziju, čula sam dosta pozitivnih komentara za ovaj puder. Ali slike ti nisu vjerodostojne, uopće se ne vidi kako stvarno izgleda na licu, samo se vidi da je jedna slika tamnija.

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala, to sam videla tek posle i ne znam zasto je tako, jer se na telefonu vidi mnogo detaljnije i cistije nego ovde, ovde cak deluju i mutno, mozda sto sam koristila ono za Instagram za pravljenje kolaza :/ pa onda nije prilagodnjenu kompjuteru, u svakom slucaju znam sta sledeci put necu da radim i hvala na konstruktivnoj kritici :)

    ОдговориИзбриши
  7. Ovaj puder je jedan od mojih omiljenih pudera i nekako uvijek kada se sminkam bas njega izaberem :D

    ОдговориИзбриши
  8. Mislim da ga ni ja skoro neu menjati, pravi je pogodak :D

    ОдговориИзбриши