Essence all about nude

14:48

Bilo je devojaka koje su mnogo pre mene uradile sličnu recenziju, odnosno rezenciju za više ovih ruževa, ja vam pišem za 03, kako mi se jedino ona svidela.
Pakovanje je jako slatko, svaki ruž ima boju pakovanja u kojoj on dolazi, tako da to olakšava rovaranje po neseseru/tašni. Kvalitetno je uradjeno, ne bi trebalo da dodje do nekih neprijatnih iznenadjenja.Takodje ima ispupčeno e na poklopcu, a sa donje strane piše broj i naziv nijanse. Ono na šta sam slaba i svaki put me oduševi kada vidim, jeste utisnuti žig, ne znam šta je s tim i sa mnom da mi se toliko svidja ali eto. I ovaj ruž ga ima.





Dolazi u 3.8g rok trajanja je 24 meseca, a cena je 309 din.
Što se tiče samog ruža, videla sam da dosta devojaka nije imalo nešto pozitivno da kaže, ali ja sam zaljubljena u ovu nijansu, i pola ruža mi je otišlo za nepunih mesec dana.







03 Come naturally koji sam uzela je solidno pigmentovan, i postojan do 2h ako ne jedete ili ne pijete nešto. Ne isušuje usne, čak šta više imam utisak da ih hidrira.Ne ostavlja stain i lako se skida.



Sve u svemu ja sam jako zadovoljna, nasuprot negodovanju drugih, i ponovo bih ga kupila, lak je za kombinovanje kako za dnevne lagane varijante, tako i za večernje, ukoliko naglasite oči. Ono što sam primetila jeste da možete da produžite  vreme trajanja na usnama ako stavite pre njega korektor ili prajmer za senku.

I kako vam se čini, da li ste koristile ove ruževe?

You Might Also Like

0 komentara