Le Petit Marseiliais maska za kosu

19:07

Ok sada je zvanično mrzim ovo ime, i neću ga više nikad izgovoriti, biće skraćenica LPM i tjt.
Sad kad smo to razjasnili da se bacim na pisanje. I dalje isprobavam maske za kosu, jer ne bih mogla negu kose da zamislim bez njih. Ovog puta na redu je bila LPM i iskreno, oduševljena sam. Mada možda neće tako zvučati jer imam i neke zamerke, ali dejstvom što smatram da je i najbitnije sam prezadovoljna.




Krenuću od pakovanja s obzirom da to prvo primetimo. I sastoji se od plastičnog dela i poklopac koji je od čini mi se aluminijuma.  celo pakovanje mi je jako simpatično, prvo jer na poklopcu ima njihov žig, a drugo što su boje vesele.













Što se tiče same maske teže se razmazuje, jako je gusta, i time nisam baš oduševljena jer sam dosta potrošila u dva korišćenja, a imam kratku kosu.
Miris...hmh...trebalo bi da se oseća na borovnicu.....možda i potseća, ali jako plastično, i ne zadržava se kada je sperete.




I sad zašto sam oduševeljena ovom maskom, zato što daje kosi sjaj, zato što mi je omekšala krajeve koji su i dalje u procesu oporavka od blajhanja i izvlačenja boje u roku od tri dana. Zato što kosa deluje besprekorno zdravo i zato što je meka i takva ostaje do narednog pranja.

U pitanju je 300ml a cena mislim da je oko 300 din nemojte me držati za reč.

Jeste li koristile njihove maske, kakva su vaša iskustva?

You Might Also Like

0 komentara