Aura Cover me

15:41

Bila sam ponovo u potrazi za odgovarajućom nijansom pudera, i kako sam već spomenula i u New in-u, kod druge blogerke (Dunje - Place of beauty) sam videla ovaj puder, a njeno oduševljenje je bilo zarazno, pa sam odlučila da ga isprobam.
Uzela sam ga u nijansi 101 Alabaster, u pitanju je 30ml, rok trajanja je 12 meseci. Na samom pakovanju je naznačeno da je vodootporan, ne komedogen (čitaj: ovakva sredstva su uglvnom bez ulja, odstranjuju višak ulja na koži, ali ne odstranjuju potrebnu vlagu i hranljive materije koji su koži potrebni). Takodje je hipoalergenski i ima zasštitni faktor 20, i naznačeno je da je postojan do 24h, nisam nikad toliko dugo imala puder, ali do nekih 10 sati (koliko sam najduže imala puder) je postojan bez greške. Cena je oko 600-700 din.




Nijansom sam jako zadovoljna, kako je najpribližnija mom tenu, prekrivna moć na skali od 1-10 je 11, fenomenalna stvar u tubi, nekad imam osećaj kao da je tečni photoshop, zaista je tako dobar. Kao što sam rekla postojan je do mojih proverenih 10 sati, nisam imala nikakve nus pojave, još uvek.Ne masti kožu, nema težinu kada se razmaže i koža deluje fenomenalno, super je u kombinaciji sa njihovim korektorima Correct me (tečna varijanta, lično koristim 304 Fair).









Jedina zamerka, ako se tako može nazvati, jeste što je malo gušći nego što sam navikla da puder bude, ali opet s druge strane dovoljna je sasvim mala količina za nanošenje kako se lako razmazuje, tako da u tom smislu, moje predvidjanje je da ćemo se dugo družiti.

Kako nisam bila sigurna kako bih vam opisala pakovanje, ono bi izgledalo ovako, potseća me na kremu za ruke, ali veoma funkcionalno, malo je, i može se poneti u neseseru, torbi, gde god.

Slede swatchevi























Slika levo je bez pudera, a desno sa njim



























I još mi je ostalo da vas pitam da li ga i vi koristite, i kako vam se čini?

                                                                                                                       Do sledećeg puta, vaša A.S.

You Might Also Like

3 komentara

  1. Hvali ga dosta cura, a mene bas privlaci da ga probam! :D

    ОдговориИзбриши
  2. Obavezno :D Definitivno jedan od najboljih koje sam probala

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман27. мај 2015. 22:26

    A ono sve i da ga hoću probati ne mogu jer mi nije dostupan, mada me jako privlači zato što dobro prekriva :)

    ОдговориИзбриши